Hemma efter en lång dag

For till jobbet till 07.30. Kom hem 18.00 tiden.. Har varit en lång dag..
Varit till banken så nu har jag det klart också. Väntar bara på att den där jävla typen som har bilen ska ringa eller svara i sin jävla telefon så vi får bestämma tid när vi ska åka dit och kolla på bilen! Blir så irriterad!

Efter banken for jag hem till föräldrarna, tvättade bilen och tog hem vinterdäcken så jag har dem här när vi då kör ner till Rauma.. Förhoppningsvis imorgon då när vi inte for idag... For och handlade också före jag for hem. Hade ingen mat i kylskåpet, inte ens morgonmål tills idag :D heheh..

Har suttit och kollat på en massa kläder, kläder till hösten då det börjar bli kallare och så, sköna och mysiga varma tröjjor m.m. :P















Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikar förbi... :)

2009-08-25 @ 19:37:57
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hur äre med dig? :D

2009-08-26 @ 14:39:33
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0